Not sane... not sane anywhere


skriker tyst. slår på duntäcket. biter i kudden. har så jävla ont att jag snart går under. överväger kapitulation. överväger en annan massa jävla skit som inte bör nämnas här heller. smärtan höll mig vaken till halv fyra i natt. fyfanfyfanfyfanfyfanfyfan. skjut mig. (okej, efter jag har lämnat tillbaka min svarta charmiga sommarprins, som fyi låg och sov med sitt huvud i mitt knä i ladan i morse, och mitt hjärta smälte lite & jag kom på tanken att det hade fan aldrig gått att göra så med Loke. Pices är så jävla söt, även om Loke alltid kommer vara min hjärtans fröjd)

   
jag saknar alla fina ponnysar <3



Kommentarer
Malin

vad har du gjort för att få ont? :o

2010-07-24 @ 01:12:48
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Reiyu

jag har cyklat och annat. gav mig jävlig värk i knäna :(

2010-07-25 @ 00:16:12
URL: http://reiyu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback