Ny design; en transportsträcka


Ny design, som ni kanske ser.. En mellanfas, en transportsträck, det är bara något jag slängde ihop i ren desperation, men är hyfsat nöjd. Blått har alltid varit en av mina favoritfärger & hade alltid blå blogg innan. Men vi får se vad det kanske blir av det hela. Jag hatar att designa min egen blogg, blir ju fan aldrig nöjd & hittar aldrig några bra headers (mitt jävla photoshop suger...) vad jag än gör så blir bilder & skit suddigt.

Om ni hittar ngt "fel" (osymetriskt? i designen så är det bara att lämna en kommentar så ska jag försöka fixa till det, men som sagt, detta är bara en mellanfas. & om någon vill lämna designförslag so feel welcome.



Kommentarer
Anonym

OJ den blev jätte fin :) När du sa blått tängte jag bara va???? Men det blev jätte fint

2009-10-08 @ 20:56:57
URL: http://onlymekajsa.blogg.se/
Reiyu

Tack :)

2009-10-08 @ 21:43:39
URL: http://reiyu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback