Tematrio - tunnisar


 
lite sent ute kanske, veckans tematrio kom ut i måndags, men tänkte att jag lite snabbt skulle svara på den i plugg-pausen. Denna veckan vill Lyran att vi ska berätta om tre minnesvärda tunnisar (kortromaner, långnoveller c:a 50-150 sidor).
 
  • All my friends are superheros av Andrew Kaufman är en tunn roman med en intressant och annorlunda handling som var rolig att läsa.

  • Jonathan Livingstone Seagull av Richard Bach. En underbar och härlig bok som alla någon gång borde läsa.

  • Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius. En tunn bok om kärlek berättad i fragmentliknande delar, om Morris och Betty och första kärleken. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback