Sunday


 
det är söndag. Jag har pluggat större delen av dagen, skrivit klart ett papper inför tisdagens seminarie och imorgon är det en ny vecka. En vecka som antagligen kommer bli asjobbig. Imorgon hoppar jag in och jobbar extra, iofs bara ett par timmar, men det tar ändå tid att åka dit och hem och sånt även om jag tycker väldigt mycket om själva jobbet. Resten av veckan? Seminarie på tisdag, sedan ska den färdiga uppgiften in senast på torsdag, föreläsningar onsdag till fredag och upptakt till PBL-arbete..  Sedan kommer mamma och hälsar på lite i helgen, så det är full rulle. Ska bli lite skönt med en ny kurs (lär ha ångrat mig till på lördag), med lite mer interaktion med andra människor - denna kursen har varit väldigt mycket att sitta på sitt eget håll och skriva. 
 
Förhoppningsvis blir det lite tid över till läsning, bloggande, höstpromenader och annat man nu vill hitta på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback