Bokmässedags!


 
idag skulle jag ägna förmiddagen åt plugg, för att slippa ångesten på lördag & söndag när jag inser att jag har för lite tid. Hur det går? Inget vidare, är så sjukt lättdistraherad och kan hitta på sjuhundra andra saker som jag vill göra istället, typ planera bokmässa, packa, ladda ner e-böcker osv osv. Blev lite sent bestämt vilka dagar jag skulle åka (brukar ju vara på bokmässan två dagar) då jag antog att uni skulle anordna resa dit någon av dagarna, men blir i alla fall att jag åker torsdag och fredag. Imorgon blir det mest nog bara att strosa, finns en del intressanta monter- & scenprogram, sedan på fredagen så blir det seminarier. Kommer nog vara ganska slut efter dessa dagarna, måste ta tåg imorgon sisådär tjugo över sex för att vara i Växjö i tid.. Men sover i Varberg imorgon natt så blir det inte lika lång sträcka när jag ska tillbaka till Göteborg. 
 
Ska försöka återkomma på lördag med lite av det som hände, som jag brukar göra. Kommer förhoppningsvis upp något tidsinställt inlägg under dagarna jag är borta.
 
Ser väldigt mycket fram emot Lisa Bjärbos & Jenny Jägerfelds olika scen- & monterprogram! Ska se om man kan få tag i ett signerat ex av Jennys nya bok Jag är ju så jäva easy going. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback