Läsning (oktober)


 
Antal böcker lästa: 4
Format: 2 pappersböcker, 2 eböcker
Språk: 3 engelska, 1 svenska (varav en översättning från tyska till engelska)
Favoriter: The Storyteller av Antonia Michaelis
Inte favoritThe Boy on the Bridge av Natalie Standiford
Antal sidor lästa: 1.044
Genomsnittsbetyg: 3,5 (3,8 under september)
 
 Fortfarande ganska lite tid att lägga på läsning, dels har det varit mycket annat att läsa (studielitteratur) vilket gör att jag inte direkt har något lässug, ska jag koppla av på kvällen kollar jag hellre serier. The Storyteller var sjukt bra men tog tid att läsa då den passade bäst i små portioner åt gången. Ska försöka sammanfatta lite tankar om den i dagarna, var en svår bok på vissa sätt, även om den var fantasiskt bra. Förväntade mig däremot mer av Standifords nya, älskade hennes debut How to say goodbye in Robot, men The Boy on the Bridge hamnade ganska långt ifrån debuten kvalitétsmässigt för mig.. Synd, det hade kunnat blir bra. Men ja, sammanfattningsvis så önskar jag lite mer lästid och blogginspiration under november, och kanske lära mig omprioritera vissa saker. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback