; seventeen minutes


Sjutton minuter tills föreläsningen börjar, på engelska om xml - detta kan bli intressant.. Gårdagen ägnades åt att försöka få lite ordning i lägenheten once and for all, fick städa av också när jag insåg hur mycket kläderna och böckerna hade dammat ner. Läste även ut Julie Kagawas  bok The Iron King, som är den första boken i serien The Iron Fey. Lite ojämn och lite hastig mot slutet men med en bra "övergång" till bok två. Fick dock lämna inköpsförslag på den till Växjö sb då det enligt deras katalog bara hade bok 1, 3 & 4 på engelska. Logiskt.. Så får vänta lite med del två misstänker jag. Skickade även in inköpsförslag på Story´s end; Marissa Burts fortsättning på  Storybound. Känns som att jag har kommit igång lite med läsandet igen..  Gav även mig själv femhundra kronor att handla på adlibris för igår, så har lite böcker på väg. 
 
Återkommer senare :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback