; läsning (maj)


* Antal böcker lästa: 15
Format: 3 e-bok, 12 pappersböcker
Språk: 10 engelska, 5 svenska (varav en översättning)
FavoriterThe Art of Fielding av Chad Harbach, Easy av Tammara Webber
Inte favorit: Glass Houses av Rachel Caine
Antal sidor lästa: 4.757
Genomsnittsbetyg: 3,6 (3,6 under april)
 
Haft tid för att läsa, eller snarare tagit mig tid, har dock varit sjukt dålig på att blogga om det jag läst - ligger ca tio böcker "efter". Tyvärr ingen bok denna månaden som var av wow-faktor, The Art of Fielding och Easy var bra, men inte slungas-av-stolen-bra. Hoppas att jag har tid för läsning även i juni.. Och ja, jag ska blogga om alla de böckerna jag läst men inte skrivit om än, jag ska bara lämna in lite slutuppgifter först. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback