; bokorder & kundtjänst


Har för första gången haft krångel med Adlibris, eller tja, krångel & krångel vet jag egentligen inte. Behov av deras kundtjänst är kanske ett bättre uttryck; lade en beställning av böcker i tisdags, sent på kvällen under onsdagen fick jag ett mail om att boken Invisibility hade avbeställts för att den var tillfälligt slut hos leverantören. Blev lite ställd över detta då boken släpptes väldigt nyss och så stort tryck brukar det inte vara på engelska ungdomsböcker. Skickade ett mail igår men fick inget svar under gårdagen eller idag så jag valde att ringa nyss då boken fortfarande går att beställa via hemsidan & inte är markerad som tillfälligt slut (jag ville gå in & lägga en bevakning). Nu ligger boken på nytt i min order då Adlibris enligt kundtjänsten fått in en ny leverans av boken - hur är detta logiskt? Varför väljer de att plocka bort titlar som är tillfälligt slut istället för att välja att skicka när de kommit in nya när det handlar om en eller två dagar? Måste ju vara skillnad på om de är slut hos leverantören eller förlaget? Jag är förvirrad, men nöjd över att den (förhoppningsvis) kommer med nu. 
 
Övriga böcker som jag klickade hem:
* Sarah Dessen gift box (Lock and Key, Keeping the Moon, Someone Like You)
* Jennifer Brown, Bitter End
* Jennifer Brown. Perfect Escape
* A.G Howard, Splintered


Kommentarer
Anna A

Håller med om att det låter otroligt konstigt. Kanske bara problem med deras system? Man kan ju hoppas det i alla fall...

2013-05-13 @ 15:15:18
URL: http://annasbokprat.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback