; allt är uppkopplat


så var det förhoppningsvis slut på allt strul med Telia och bredband för den här gången i alla fall, en tekniker var här imorse och kopplade det rätt. Har ägnat dagen åt att göra ungefär allt för att slippa konfronteras med vetskapen om att jag har en slutuppgift modell större som ska vara inlämnad på söndag (och helst klar då också dvs). Får ta tag i det ordentligt i morgon efter laborationen. Har även hunnit med att läsa en bok under dagen, Anna and the French Kiss - YA såklart och tja, titeln är ganska talande faktiskt. Helt okay bort- och avkopplingsbok, ganska förutsägbar (är det bara jag som snubblar över dem - eller är det väldigt många YA-titlar som är det?) men ändå söt. Har ju typ tio lästa böcker som jag fortfarande inte bloggat om, ska försöka skärpa mig lite när det kommer till det mesta, faktiskt. Blir förhoppningsvis enklare nu när jag har internet i lägenheten i alla fall. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback