; weekend plans


 
 
 
 
Spenderar påsken i Halmstad, kom hit igår fm och stannar till söndag kväll; har haft ganska fullt upp hittills och just nu väntar jag på att lite gäster ska komma (pappas syskon, deras bilagor och barn). Har myst mycket med min ponny och umgåtts med familjen. Imorgon blir det fika med stallgänget på fm och familjemys på em. 
 
Examinationen i onsdags gick bra, vår grupp behövde inte komplettera någonting utan fick godkänt på det vi lämnat in. Ska bli skönt att äntligen har klarat hela pedagogik-kursen och att kunna bocka av ytterligare 15p. 
 
Lite läsning har ändå det bjudits på hittills; just nu läser jag James Frey The Final Testament of the Holy Bible; lite blandade känslor, den började bra men nu mot mitten börjar den dala. Får se om den blir bättre i sista delen av boken. Har även lite Roald Dahl, Jenny Downham och John Boye med mig men får se om det blir så mycket tid för läsning. Nästa vecka kommer nog bli ganska intensiv; ny kurs börjar. 
 
Ska försöka blogga lite under helgen så att det inte blir helt tyst här. Glad påsk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback