; this day


 
dagen har hittills bestått av studier; jag har tvingat fram en mind map (jag avskyr mind maps..) i ett word-dokument till morgondagens seminarium. Vet inte riktigt vad tanken är med att alla ska skapa en digital mind map, för mig är formatet väldigt förvirrande och jag har andra sätt att få struktur på mina tankar.. Det återstår väl att se imorgon vad tanken är bakom. 
 
Har även fått veta att vi ska ut på VFU (verksamhetsförlagd utbildning) under v17, så har kollat upp lite olika bibliotek - hade gärna varit på ett skolbibliotek så har försökt leta reda på kontaktsätt till gymnasiebiblioteken i Halmstad. Vi får se vad det blir av det, hade varit kul att komma tillbaka till Sture, biblioteket och bibliotekarierna var fantastiska där (ialla fall under min tid på gymnasiet). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback