; podcast!


 
igår efter att jag läst ut Klara Krantzs bok Ge mig Arsenik så hittade jag som på beställning ett blogginlägg i readern från Lisa Bjärbos blogg onekligen, där hon skrev om den senaste podcasten hon gjort med Per Bengtsson - där de tog upp bland annat Klaras bok. Projektet går under namnet Allt vi säger är sant och hittills finns tre podcasts att lyssna på, samtalen rör sig kring ungdomslitteratur och har olika teman. Jag tycker det har varit intressanta samtal och ämnen - de befinner sig på ett ganska vardagligt plan och blir inte så "högtravande" som många andra boksamtal tenderar till att bli. 
 
Gillar ni ungdomslitteratur - eller tja, egentligen all litteratur, så tycker jag ni borde testa att lyssna på denna podcasten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback