; ooops


 
det råkade visst bli lite tyst här: spenderar som sagt helgen i Halmstad och gårdagen bjöd mest på film och somna i soffan.. Idag har dagen spenderats på Gekås och senare även hos mormor och morfar där jag fick mysa lite med min finaste kisen. Hittade tangentbord + fodral till ipaden så nu lär det bli enklare att skriva på den.. Har ju letat efter det innan men alltid tyckt att det har varit för dyrt, dock kan man ju ifrågasätta kvalitén, men vi får se hur länge det håller.. Har ju valt att ta med datorn till uni när jag har vetat att vi ska skriva mycket eftersom det är ganska drygt att skriva på touch - hela tanken med att köpa ipad var ju dels att det är enklare att läsa pdf-filer på den men också att jag inte skulle behöva bära runt på en tung dator. Jag är ganska nöjd med dagen och shoppingen: blev ca två timmar inne på Gekås, hade gärna kollat mer men jag orkade inte, blev ganska slut av alla människor och allt liv. 
 
 
Finaste kisen Ellen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback