; äventyr i hstad


 
dagen har hittills bjudit på en tur i stan med mor, god fika, hämtat lite kläder på Furulund och gått på promenad med vovven. Hittade lite kläder till (byxor + tröja) och köpte ytterligare fem böcker på rean.. I den lokala bokhandeln hittade jag Mobergs Utvandrarna, Invandrarna, Nybyggarna & Sista brevet till Sverige med fina brodyr-omslag hyfsat billig. Sedan låg även Mankells Italienska skor på ett annat bord som jag inte riktigt kunde motstå. Blev glad när jag kom in och såg att de hade engelska paperbacks för 25kr styck, men sedan insåg jag att det var deckare eller populärromaner som gällde - hittade två som hade varit aktuella om jag inte redan ägt dem. 
 
Ska bli spännande och se hur tusan jag ska få med mig alla saker till Växjö bara.. Lite får nog stanna kvar här så länge.
 
Hälsade på sötaste ponnyn på promenaden..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback