Things I should do but arent doing


Borde ligga i sängen nu. Dagen har spenderats med att ta mig från Alvesta till Halmstad, syster yster med pojkvän dök upp vid halv två så pratade vi och åt lite mat innan vi gav oss iväg. Imorgon börjar jag jobba kl 6.15 - känner att jag kanske borde ha ställt om dygnet lite. Taggar för att jobba ca en och en halv vecka utan någon ledig dag nu då, känns ganska okay med tanke på att jag är ledig i lite mer än två veckor efter det här. Tävlingar  på stallet under nästa helg så lär hålla mig själv upptagen. Fördelen med att börja tidigt är dock att jag också slutar tidigt - så hoppas på fina dagar så man kan ligga ute på soldäcket och läsa. 
 
Dags att leta upp den där sängen nu - och bära upp alla saker jag har släpat med mig, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback