; last days


Sista uppgiften inlämnad & imorgon är det dags för sista seminariet, blev lite tajt nu på slutet då jag var lite apatisk i förra veckan och inte fick speciellt mycket gjort. Känns konstigt att två terminer redan passerat.. Imorgon när jag kommer hem ska jag ta en lång promenad & sedan lägga mig och läsa i soffan, because Im worth it! 
 
 & idag var jag superduktig och stod inför andra människor och pratade helt själv! Har ingen aning om när detta inträffade senast, många år sedan i alla fall. Alla parter överlevde och mår i nuläget bra. 
 
Jag vet att jag har sagt detta förr, men jag hoppas verkligen att jag får mer tid över snart för bloggen och läsningen. Eventuellt är ett design-byte på sin plats också.. Vem vet..? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback