At this moment..


 
sitter på biblioteket i väntan på att jag ska ta mig till nästa jobb, stan är full av turister och jag ska snart ta mig in till centrum på order av mamma - ser inte direkt fram emot det. Det är mest jobb som pågår fortfarande, nästa vecka också sedan är jag ledig. Tävlingar på stallet i helgen, så blir nog inte särskilt mycket tid över till annat, brukar vara lätt att fastna där. Borde blogga lite böcker när tiden finns - har väl sisdär tjugo böcker som jag läst men inte bloggat om. Läser för tillfället Couplands bok Miss Wyoming som är bättre och mindre knäpp (hittills) än väntat, innan den läste jag sista boken i True Blood-serien, Dead ever After av Charlaine Harris. Modigt slut, tyckte jag och förstår till viss del varför fansen är upprörda, men inte riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback