; skillnad på vill och borde


 
vill mest krypa upp i sängen iklädd mysigaste ponchon & läsa böcker - men har ett paper till på fredag som inte skriver sig själv (tyvärr..). Morgonens seminarium gjorde dock saker lite klarare för mig, så det ska väl förhoppningsvis går bra. Hämtade mitt adlibrispaket på posten igår - hoppas att helgen blir lugn så att jag hinner läsa lite. Ska bara komma igång med skrivandet så kanske det hinns med några kapitel nöjesläsning ikväll. Läraren var snäll nog att informera om att han underkänt hälften av klassen på förra veckans paper men vi får inte tillbaka dem förrän på fredag, kanske iofs bra - hade nog hakat upp mig på den uppgiften om jag behövt komplettera istället för att fokusera på den nya. 
 
En termosmugg med kaffe och försöka hitta lite bra formuleringar då ja..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback