; weekend trip


Igår fick jag ett mail från adlibris som berättade att The Indigo Spell gick att beställa, tredje boken i serien Bloodlines, spin-off serien på en av mina favoritserier: Vampire Academy. Tyvärr har jag överskridit min bokbudget för en ganska överskådlig framtid så jag får vänta på reservationen från SB i Växjö, förhoppningsvis får jag den relativt snabbt. Även läst ut två böcker nyligen: Medealand och andra pjäser av Sara Stridsberg & Notorious Nineteen av Janet Evanovich, kommer lite tankar kring dem i dagarna. 
 
Är i Halmstad över helgen, åker hem imorgon kväll igen då jag har föreläsning kl åtta på måndag. Har hittills hunnit med att sova i elva timmar, gått på årsmöte & medlemsfest. Imorgon blir det fika med kompisar och klappa lite hästar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback