; borde egentligen sova...


 
... men har svårt att slita mig från datorn ikväll. Handen dunkar & värker & har varit jäklig jobbig den senaste tiden, mitt tillvägagångssätt att vänta på mirakel börjar te sig ganska... värdelöst. Morgondagen bjuder på skypande med A & C, vi ska grupparbeta och skriva ännu en tvåsidig uppgift, brainstormade lite idag på universitetet men om vi ska vara ärliga blev det ganska mycket bok- & läsprat istället. På vägen hem plockade jag upp min reservation av Beautiful Creatures - tjockare än jag trodde, den får kanske följa med till Halmstad i helgen (totalt fem timmar på buss under tre dagar, lär finnas lästid).
 
Nu väntar lite ipren, något kapitel i en bok & sedan sängen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback