; strawtown


Jag hamnade i Strawtown igår fm, trött efter väldigt få antal timmar sömn och alldeles för tung packning. Lyckades läsa Kerstin Giers bok Rubinröd på bussen och bloggar om den och de andra böckerna jag faktiskt läst denna månaden när tiden finns, helgen är ganska fullbokad och jag ska strax packa lite saker, försöka hitta en reservnyckel och ta mig till stallet där jag ska spendera natten tillsammans med x antal barn och ungdomar. Ska bli kul, antagligen jobbigt - men kul. Hitills har dagen bestått av PBL-arbete, har skrivit tre sidor på mitt område och är inte riktigt klar än, men det får fixas till under veckan istället..  
 
Men men, dags att springa iväg till kvällens aktiviteter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback