; rapport från västkusten


Gårdagen ägnades åt PBL-arbete och det tog pretty much hela dagen att sammanställa och fixa det sista - ändå känns det inte helt klart. Idag är det VFU-uppgift som gäller, deadline 18.00 och imorgon är det osannolikt nog flytt. Fortfarande orolig för att något inte ska stämma, att nycklarna inte är inlämnade när vi ska hämta dem, att lägenheten inte är städad osv.. Vi kör med två bilar så är tanken att mamma stannar över till onsdag och hjälper mig packa upp och lite så, skönt att ha en bil ifall vi behöver åka och köpa något - ska försöka komma ihåg att ta bilder nästa gång jag är och kollar på en lägenhet som jag eventuellt ska flytta in i. 
 
Knappt fått något läst alls denna månaden; påbörjade Eleanor & Park som är en väldigt söt ungdomsbok i förrgår, men är så trött på kvällarna att jag ännu inte läst ut den. Kanske ikväll dock.. Tänker att det bara är denna veckan kvar sedan är kursen slut och det blir förhoppningsvis inte lika galet tempo under nästa kurs. 
 
 
trött terrorist under gårdagen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback