: long day


kom hem från dressyrtävling & alla omständigheter kring sådant vid fem, duschade och sedan la jag mig för att vila eftersom jag hade en hemsk huvudvärk.. Råkade somna och blev väckt av mamma en timme senare för att det var mat. Nu är huvudvärken borta och jag har sjukt många inlägg att gå igenom i readern och jag är så trött att jag inte ens orkar vara nervös inför praktiken som börjar imorgon.. Funderar på att gå upp och lägga mig och läsa The Indigo Spell som min kompis var snäll nog att låna ut till mig, stått i kö sedan novemeber på bibliotekets exemplar och det börjar bli sjukt tjatigt.. Å andra sidan vill jag inte köpa den eftersom jag inte har de andra delarna i serien och då jag undviker att köpa egna böcker just nu och belastar istället budgeten på Växjös SB (calm down, flyttar till Alvesta snart..) & nu när vi (jag) ändå råkade hamna inom biblioteksvärlden ska jag någon dag skriva ett upprört inlägg över de nya, värdelösa arena-webbplatserna som biblioteken i Kronoberg har gått över till (som verkar funka i alla webbläsare förutom min då inloggningsknappen saknas och det mesta av infon är på engelska, yay). 
 
Nu ska jag försöka leta upp aloe vera till min solbrända näsa (& kinder, lyckades bränna mig lite as usual) och sedan försöka läsa lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback