; heldag på uni


 
 
 
 
Föreläsning föreläsning föreläsning.. Har just ett litet break på sisådär tio minuter. Dagen har bjudit på introduktion till en ny kurs och nu föreläsning kring förvärv och bestånd på bibliotek. Jätteintressant men börjar bli ganska trött i huvudet. 
 
Ska försöka blogga senare om James Frey The Final Testament som jag läste i helgen. Kommer bli en ganska jobbig vecka eller ja, helakursen kommer nog bli ganska intensiv. Sov kasst i natt också så känner mig jäkligt trött. Hade behövt scanna några kapitel i kurslitteraturen också, men får se när jag orkar med det. Orkar förhoppningvis blogga och läsa lite när jag kommer hem, i värsta fall blir det några avsnitt av Buffy ikväll (är i slutet av säsong 6 nu, tror jag). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback