; charmig kise


Satt & gick igenom bilder häromdagen, massa på hästar och min fina Ellen. Hittade bilder som jag trodde att jag hade tappat bort, bland annat: 
 
 
 
Jag vet inte varför, men tycker verkligen om den andra bilden trots att den är helt ofokuserad och suddig - men samtidigt så visar den på ett ganska bra sätt Ellens personlighet: nyfikenheten. Jag tror det var så att damen inte ville vara stilla och hoppade upp för att nosa på kameran samtidigt som jag knäppte en bild - den första bilden är tagen bara några sekunder före. Jag vet att jag ofta bläddrade igenom bilderna förra sommaren och gärna fastnade och log åt den andra, så jäkla söt på sitt sätt. Men det är ju en charmig dam jag har fått tag på, lite skygg och försiktig av sig; men ändå - charmig med mycket personlighet. 
 
Ska bli skönt att få tillbaka min lilla katt i sommar och sedan få ta med henne till Växjö i höst. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback