; update about lately


Sämre än sämst på att blogga... Har ca ett tjugotal bokblogg-inlägg som kommer komma upp här så småningom, det har varit mycket de senaste veckorna. Min mamma ringde igår & frågade hur jag hade tänkt att göra med min födelsedag som är om en vecka & jag svarade mest "ehh, jag har inte hunnit tänka på den.." Men nu ska det lugna ner sig lite - hoppas jag iaf.

Sommarprinsens nya ägare hämtade honom i lördags, tog en liten del av mitt hjärta med sig.. Gör ont att gå förbi hans box & se en annan häst i den. & jag vet att han kommer få det jättebra, men det gör lika ont för det. Så mycket minnen - så arg & glad, frustrerad & lycklig den hästen har gjort mig.. En vinter som han bara gick på två ben & ville springapringaspringa fast han inte fick pga tre stycken hovbensfrakturer. En sommar som han mest gick som en dröm & jag spenderade varje ridpass som en fånleendes idiot. Så mycket jag lärt mig, så mycket som han lärt mig.. Det är fascinerande hur mycket man fäster sig fast man inte borde. Fast de inte är ens egna.



Kommer sakna dig, min finaste klumpeduns <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback