; a little books


Feber. Ont i leder & muskler. Hosta. Igår sov jag större delen av dagen, låg i soffan & varvade med att läsa en bok & bara vila, ta det lugnt. Idag är det samma sak fast lite piggare, planerar att ta mig till jobbet i morgon igen, det är ganska lugnt den här veckan.

& bröt mot mitt köpstopp idag, har gått nästan ett år sedan jag köpte böcker online senast (2011-02-27). Kunde inte hålla mig längre & klickade hem fem böcker för några hundra kronor (tack för rabatten, CDON).

* The Fault in Our Stars av John Green (för att den ska vara så himlans fin)
* What Happened to Goodbye av Sarah Dessen (mest för att det är Dessen & hon brukar skriva bra)
* The Lover's Dictionary av David Levithan (hållit koll på den på Twitter & den verkar vara superfin)
* Finding Violet Park av Jenny Valentine (tips från bloggar, verkar bra)
* Leaves of Grass av Walt Whitman (behöver jag ens motivera?)

Hoppas att de kommer lagom till helgen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback