; time is an ocean but it ends at the shore


 
 
långhelg i hstad bjöd på mysigheter; testade maten på burrito house, julpysslade, gick på julskyltning och träffade folk, måndagen bjöd på fika med Emz och mer shopping. Det är väl så det alltid känns med barndomsstäder, uppväxtstäder - som hemma, skönt att veta vilka gator man går på, var man hamnar i slutändan. 
 
Idag har jag gjort ungefär allt utom det jag ska.. Fast ändå pluggat lite, mer än jag trodde (det var lättare än jag trodde också), annars har jag hunnit städa, diska burkar, tvätta, laga mat, klippa håret & tja, you get the picture. Ska bara ut & gå en sväng också i det fina vädret - älskar vintern & snön. 
 
& rubriken? Inne i Dylan-period igen, tur att man inte bor ihop med syster längre.. Raden kommer ifrån "Oh Sister" & återfinns på skivan Desire från sjuttiosex. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback