Just another day


Det ligger en katt bakom min rygg i soffan och sover ♥

överlevde gårdagens magnetröntgen, fyfan vad obehagligt.. Trångt och lät konstant (trots att jag hade musik i lurar), trodde att bilderna togs snabbt, men vissa tog upp till fem (!) minuter och man måste ligga blickstilla. Jag fick andas, svälja och blinka (valde dock att blunda hela tiden). Jag som är sjukt dålig på att slappna av var stel som en pensionär efteråt och hade kramp i vaden efter att ha spänt mig som fan..

Idag har det blivit jobbsökande, hittade det  p e r f e k t a  jobbet för mig, villvillvill ha! Strax ska jag till Pices och innan eller efter det blir det lite försiktiga intervaller på Galgberget, mitt knä måste fixa det. Smäller det igen vet jag inte vad jag gör, så därför är det väldigt lugnt, väldigt försiktigt, väldigt plant underlag som gäller för tillfället.

Senare? Städning, diskning, handling. Typ. Någon frivillig? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback