I want a lover I dont have to love


På sistone: lite vänner, lite vin, lite blogg, mycket liv, lite häst, mycket musik, lite böcker, lite film, mycket gosa med katt, lite jobb, lite middag hos föräldrar, mycket tidiga kvällar.

Sitter just nu & för över gamla cds till datorn för att sedan mata över dem på telefonen, påminns om hur jag febrilt letade musik under tvåtusenfem, mycket halvkända garageband. Iofs mycket av den typen av musik jag lyssnar på idag - eller snarare typen av texter. Sällan fastnar jag bland noterna - jag går vilse bland orden istället, sen såklart musiken har viss betydelse, men texter är det som griper mig mest.

Så många personer som influerat mig, mitt lyssnande; de finns där - i varenda låt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback