; ordinary day, nothing but ordinary


Om en vecka ska jag klippa mig. Hos en frisör. Jag minns faktiskt inte ens senaste gången jag var hos en frisör - ett år? Två år? Jag brukar fixa det själv. Innan den här jävla sommarvärmen kom - jag måste klippa upp/tunna ur, annars kommer jag dö i sommar. Ska även passa på att klippa av allt slitet (gissar 2-3dm, aj). Är lite rädd faktiskt, skeptisk mot människor med saxar i närheten av mitt hår, utbildad eller not, jag mår lite illa av tanken. Men mamma gav mig numret till hennes frisör, så det ska nog gå bra ändå..

Annars? Har varit hos arbetsförm. på morgonen, inget nytt, inget kul. Ska strax till stallet & sedan vidare mot Falkenberg tillsammans med Annelie, ska passa in sadel till Flusse.

Igår bjöd på en tur på stan med mamma, köpte studentpresent till systeryster, ska ev in dit imorgon igen & leta vidare (plus att jag såg snyggaste tröjan som jag antagligen ska köpa, jag har faktiskt förtjänat den.. Lite iaf) anledningen bakom shopping? De pengarna jag fick tillbaka från skatten kom idag in på kontot - happyhappyhappy.

Vi får se, skulle vilja hitta något nytt att ha på mig på fredag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback