; wanna kill someone


Är så frustrerad att jag nästan gråter. Känner inte igen mig själv & får lite panik. Jag är inte såhär tålamodslös, jag blir inte så här jävla frustrerad. Någonsin. Men ändå: jag vill ha tillbaka min fina fungerande dator. Den som läste cd-skivor, där jag hade ett eget användarkonto och inte var inne som gäst. Har för tillfället: en dator som raderat mitt konto, som vägrar läsa reparationscdn & vägrar att lägga över cd-innehåll på externa hårddisken.

Jag vill ha mitt konto med mina dokument, min musik, mina jävla grejer helt enkelt - hur jävla svårt kan det vara?! Kan ej: använda IE, spotify eller det jävla programmet jag måste ha för att min mobil ska snacka med datorn. Känsla just nu: ganska hopplöst & deprimerande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback