; frustration, frustration, just pure & raw frustration


Tänker för mycket tänk om-tankar. Farligtfarligt. Kan inte hitta motivationen, orken, inspirationen till att skriva, orden når aldrig till fingerspetsarna. Fyller skissblock med skakiga blyertsbilder, inte så bra som de brukade bli - känner mig som en frustrerad nybörjare. Det här med frustrationen, jag tror jag måste prata om den, med den. För den har varit en alldeles för stor del av mitt liv lately. Jag gillar inte det, gillar inte det alls. Winnerbäcks Måste vara två kom på mobilen innan när jag cyklade hem; frågade mig själv om jag är lyckligare nu än då - kunde inte skilja på momenten, kunde inte se skillnaderna i ögonblicken - men ändå ett ekande ja i bakgrunden.

Wishful thinking

Wishful
                  t
                    h
                      i 
                         n
                            k
                               i
                                 n
                                    g


(cause I spent every summer wishing on dandelions til my voice turned broken and hoarse)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback