An "off weekend"


Tågbiljetter kirrade, kartor utskrivna, måste-besöka-montrar noterade, söndagens seminarier är nedskrivna... Bara väskan som ska packas. Imorgon vid nio tar jag tåget till älskade Göteborg & bokmässan. Själv, faktiskt. Många tror att "åh, vad tråkigt att gå själv..." men fan, det ska faktiskt bli jävligt skönt. Kunna gå dit jag vill utan att resonera med någon annan :) ska bli riktigt roligt!

Har dock en satans ångest över tävlingarna på jobbet i helgen, känns som jag har glömt en satans massa viktiga saker.. Mitt minne funkar inte för fem sekunder just nu, lite därför jag behöver komma iväg. Är hysteriskt trött på det mesta "/

Nu: packa, sedan sova. Återvänder till mitt liv på söndag kväll igen, kommer antagligen att twittra/facebooka lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback