Good night world


Just nu: bok-koma.
Fick mitt paket från adlibris innan, innehållande:
Its not summer without you av Jenny Han - sfortsättningen på Sommaren jag blev vacker. Får vänta på bok nummer tre (We'll always have summer), först 2011 kommer den ut ur bokpressarna.
Will Grayson, Will Grayson av David Levithan & John Green. Två favvisar, Green var kärlek vid första läsningen (Looking for Alaska), Levithan är grym på ungdomsböcker & sammarbeten.
Love is the higher law av David Levithan - för att han brukar vara grymt bra helt enkelt.

Vad jag inte märkte förrän jag presenterade böckerna för mamma var att alla är på engelska (förklarar dock priserna ;o) Hade inte en tanke på detta när jag la in ordern.

Under bevakning:
Rachel Cohn & David Levithans tredje sammarbete Dash and Lily's book of dares, samt den tredje boken av Jenny Han: We'll always have summer.

Trackback