Years go by; Im still wondering


Slowmotioninternet. Ännu en sak som blir skönt med flytten - pålitligt internet. Skissade på en ny design, blått, grått, vitt - trollskog om vintern. Gav upp när det tog förhandsvisningen mer än fem minuter.

Var frustrerad, blev lite bättre efter tjugo minuter av liggande på plastiga spikar. Trötthet & frusenhet. Funderar på utbildningen - hittat en som låter nästan för bra för att vara sann, men mina högskolepoäng räcker inte till. & jag vet inte riktigt vad jag vill just nu. Allt är bara vägskäl. Återvändsgränder. Arga röster blandat med mjuka pianotoner. Om jag pluggar in lite fler poäng och kommer in så kommer jag vara klar när jag är tjugofem. Det känns så jävla avlägset. Drömlikt. Kan inte riktigt se något framför mig alls. Undrar hur det kommer sig.

Dags att sova & hoppas att världen hittat lite svar till mig imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback