A slow saturday


Har ägnat dagen åt att kolla på soffa, shoppat lite smått (på Maxi) & städat. Byggde det störta berget med tvätt någonsin ungefär. Nu sitter jag vid skrivbordet för första gången sedan juli och kan se mitt golv. Är helt utmattad. Glädjen i att jag antagligen (nästan helt säker) är en soffa rikare. Mosters sambo hade en stående hos sin pappa som vi var och kollade på innan. En grå/blå bäddsoffa med förvaring undertill. Perfekt! Mamma och jag var även inom Maxi där jag handlade diverse smink, orkar mig aldrig in till stan längre, samt lite andra pryttlar. Sedan var det bara hem och påbörja städningen. Är inte klar än på ett tag, men har avslutat för dagen - ska ordna garderoben och min byrå samt andra lådor i morgon. Yay - or not. Men det känns skönt att kunna gå barfota i sitt egna rum...

Bror & jag pratade innan för första gången på väldigt länge. Saknar hans snälla ögon & lugna röst. Hade jag inte varit helt utmattad hade jag åkt in till stan för att träffa honom. Jävla skit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback