But tonight Im cleaning out my closet ;)


Jag vet att jag behöver städa när jag 1. inte har någonstans att sitta (inte ens golvet) 2. datorn inte får plats på skrivbordet 3. varje gång man går runt välter man ner saker alt. 4. trampar sönder saker som hamnat på golvet 5. planerar att flytta ner eller in i sovrummet där det 6. inte är så mycket renare heller, men 7. sängen är den enda platsen som inte är barikaderad med saker & slutligen 8. jag vill inte veta vad som finns under min säng. Idag är en sådan dag. Jag ser mig omkring & drabbas av en situationsbetingad depression. Så tror jag måste ta ett snabbt röj innan jag sätter mig & gör något nyttigt. Att det dessutom verkar regn/åska & är halmstadkvavt i luften gör inte saken bättre, huvudvärken spökar & man kan inte öppna för att vädra...

Har redan varit & ridit på Pieces, så slipper ialla fall att åka upp till stallet nått mera idag, bara sitta hemma & plugga & fixa funktionärssaker till majtävlingen. Tur att jag har mina whiteboardtavlor, annars hade jag glömt åttio% av alla saker..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback