At work with my hands filled


Det är inte bra när min kalender är tom, vissa tror att det är de dagar jag inte har något att göra - tvärtom, det är de dagar jag har så mycket att göra att jag inte orkar skriva ner allt. Är på stallet, har precis haft skolridning. Väntar på att Icka ska komma hit så vi kan luncha ihop. Är trött och känner mig fortfarande sjuk; sitter och fryser på kontoret.. Har precis skrivit ihop ett litet sött mail till tävlingsryttarna och ska strax maila iväg det (och vänta på hängning...) Idag är en sån där osammanhängande dag. När man tror att man har koll så har man egentligen ingenting.

Bara inte Angeliqa dödar mig för att jag inte kan hålla tyst.... & trots att jag skrev IPREN!!! på en av mina anslagstavlor så har jag totalt glömt bort det. Jaja, det straffar bara mig själv i slutändan.. Ska försöka ta mig ut till Maxi eller ev. hem sedan så jag kan droga mig lite.. Har en lektion att planera i kväll också. Suck.

Back to work ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback