Tired & sore


Aj aj aj aj... Början till benhinneinflammation pga joggingen.. Har nu börjat chilla och får se om det hjälper, ta det lugnt. Egentligen visste jag ju om detta också, vilket gör saker ännu värre. Anledningen till att jag är uppe tio i nio en söndag är pay'n jump.  Jag & "ponnyn" ska hoppa 80 cm, hoppas att det går bra.. & hoppas även att det går snabbt för jag har liite andra saker att fixa.. Ska jobba ti+on, möte på ti em, lektion på ti em, "kalas" på onsdag, hjälpa till på torsdag, möte på fredag, jobba fredag, rida fredag, lämna in lönelapp fredag, lämna in skoluppgift fredag, jaga funktionärer i stallet hela veckan, tjata om funk.möte hela veckan... Lördag = möte.. & antagligen ska jag fortsätta rida P hela veckan :p Så jag har ganska mycket att göra och ganska lite tid över till annnat.

Ringde även M igår ang. bete & har antagligen kirrat bete till Pieces på Tiarp! Även om jag var bra sent ute.. Ska bara prata detaljer med S och se vad som gäller mm.

Nu iväg till stallet & bygga bana 9.30.. Första start kl 12! :) Hoppas vi ses där.. Ska försöka slänga upp en film senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback