About categories


Bara för att folk frågar vad som är riktigt & inte.

Böcker: böcker jag läser & mina kommentarer till dem. I början var meningen med denna bloggen att den mestadels skulle handla om böcker, låt oss bara säga att that didnt happen.
Dikter: dikter som jag skriver, skrivit eller leker fram när jag har tid & ork. Verklighet & fantasi-mix.
Loke: inlägg som handlar om Loke, dock hamnar det ibland i vardag, av rimliga skäl.
Musik: låtar & musik jag tycker är bra. Då & då några tankar om en skiva.
Texter: (detta är väl det som skapat mest förvirring) texter är alltså noveller eller korta texter som mestadels är fantasibaserade. Dock kan det innehålla fragment av verkligheten, eftersom alla författare/skribenter efterlämnar spår av sig själva i texterna som skrivs.
Vardag: saker som händer i mitt liv, verkliga saker ibland blandat med viss surrealism.

Så nästa gång du undrar något, kolla kategorin innan du börjar ställa frågor - så slipper både du & jag bli förvirrade.. & nej, 99% av novellerna handlar inte om mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback