Its raining & raining & raining (sweden)


Regn.
Grått.
Tungt.

Halmstad visar sig absolut inte från sin bästa sida idag.

Pappa, farbror, faster har delat farmors saker här idag; lite konstig stämning. Tog lite småsaker, mest för mina nostalgiska skäl, plockade även två tavlor jag tyckte om. Dock har jag ju inga lediga väggar. Ingen plats. Funderar på att organisera lite, trött på att leva med saker överallt, osorterat. Men först; inlämningsuppgift den sjunde & fjortonde. Borde ta mig till stallet snart, måste köpa fika först också, mycket saker, lite tid. Lär komma hem ganska sent ikväll - hoppas jag hinner gå en sväng på berget också.. Skulle behöva tappa några kilo i vikt.

Tjugofyra dagar tills jag fyller år. Kanske borde börja planera något. Fira helgen innan eller två helger efter eller vad man nu gör.. Undrar om jag hinner fixa något, borde ha mkt med funktionärerna under den veckan.. Jävla skit. Jävla liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback