caught up in circles confusion


Snark. Mattan är ihoprullad, staffliet undanställt, tavlorna nedpackade, dvs: jag har precis städat färdigt inför snickarna som kmr imorgon, jag ska få en ny balkongdörr. (vågar inte riktigt tro på det än - snacket om att de ska komma har gått sedan november.) Är annars ganska trött, var med Annelie på div 3 dressyren i Styringe idag - laget kom 2a :) Gunilla & Sandor vann förklassen (LB?) & kom 4a i lagklassen individuellt, Annelie kom 5a. Så sammanfattningsvis en bra dag!

Min kalender är även återfunnen - låg i en av väskorna som råkade hänga nere i hallen... Det är nu väldigt tomt i april månad, kan inte fatta detta ;) Imorgon blir det lunch med Icka, bibblan och lite annat skoj. Måste sluta äta mat "ute" - blir sjukt dyrt. Måste plugga, läsa & skriva till uppgiften som ska lämnas in den 28e. Massa saker att göra - alldeles för lite tid, vilket betyder att allt är som vanligt.

Har läst en del böcker på sistone, en del skola, en del nöje, ska kommentera när jag får en stund över. Imorgon kanske? Nu måste jag sova, sjukt trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback