Enjoy the silence


Det finns olika typer av personer, det finns bland annat: Hjärtans Fröjd, Midsommarnattsdrömmar, Snöprinsar, Isprinsessor, Zebraflickor, Poetpojkar mm. Det finns olika sorters kärlekar också: elefantkärlek, flirtar, sommarromanser, högstadiekärlek mm. Min favorit är elefantkärlek, ni vet vad som sägs, elefantminne - att elefanter inte glömmer saker i första taget. & såsom Coelho skrev i boken Veronika bestämmer sig för att dö, "den första kärleken går kanske aldrig över, men den tar alltid slut". Så sanna, så kloka ord.

Ibland vill jag bara skrika; bara springa rakt ut i ett tomt intet, rakt över fälten in i skogarna. Tar med mig det allra viktigaste; elefantsmyckerna, de närmsta böckerna - som jag egentligen bär närmast hjärtat, breven & drömmen om ett Narnia. Lämnar kvar mina innersta låtar - & de ger jag till dig;

Kings of Leon Sex on Fire
Lenka Trouble is a Friend
Tears for Fears Mad World
Simple Minds Dont You (Forget About Me)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback