The basketcase


Ensamvarg.

Loneliness is better when you're not alone sjunger Hello Saferide. Jag kan inte riktigt hålla med. Så länge jag kan minnas har jag valt ensamheten. I rätt mängd älskar jag ensamheten. Att ingen kommenterar. Ingen säger något. Jag minns att jag brukade läsa med musik i öronen under rasterna - sökte mig till fönsterbordet i biblioteket, det som aldrig gick att stänga helt. Jag älskade att sitta & känna hur vinden blåste mot mig, eller enstaka regndroppar i mitt hår.. Jag gillar ensamheten helt enkelt, vilket vissa människor verkar ha sjukt svårt att fatta, jag har inte problem med att göra saker ensam. Just nu gillar jag ensamheten mer än vanligt - jag är trött på folk & frågor & allt. Jag vill låsa in mig i ett litet rum med musik & böcker & bara vara - får jag det?


Jag är trött på allt & han fattar ingenting av mina pikar. Killar fattar sällan något. Killar missförstår det mesta. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback