The return of Hjärtans Fröjd


Har blivit kass på att blogga (det vet man när till & med Malin bloggar mer ;p) är så satans trött, gjort så lite vettigt på sistone att det är sjukt. Igår var jag med mamma & handlade lite blommor - jag köpte två krukor med Hjärtans Fröjd (citronmeliss), de luktar så otroligt gott! Och ett plus att de förekommer i Per Nilssons böcker :p Hjärtans Fröjd heter första boken, The return of Hjärtans Fröjd heter fortsättningen. Underbara ungdomsböcker! Kunde även inte bara gå förbi jordgubbarna när jag var inne på Maxi, så åt sommarens första jordgubbar igår - underbart!

Pappa fyller femtio på tisdag & det är anledningen till att jag satt uppe till nästan 3(!) i natt, gjorde en skiss av någonting han ska få ;) hoppas bara att han ska tycka om det.. och att det blir fint. Idag händer inte supermycket, hade tänkt ta tag i min komplettering i skolan, men vet inte om jag orkar... Har tills tisdag på mig..  

Ikväll blir det jobb - undrar när Emmsi kommer hem igen? Har även en "dejt" med sötaste Julie! Men först; frukost & annat...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback