I must belong somewhere


Tänkte ta sovmorgon och ev. en stallfri dag.. Eller, hade i alla fall tänkt klappa lite på Loke, men inte göra något mer än så. Klockan 10 - ett par minuter efter jag halvvaknat, får jag ett sms av Sofia. Jag går upp, lägger mig på soffan och kollar Bones, halv ett ringer Sofia igen, frågar om jag kan rida + kvällsfodra lite i veckan. Har ändå inget direkt bättre för mig så varför inte? Ringer Emma och frågar om hon är med på det, no problemo. Så jag kommer nog bo i stallet denna veckan också. Amanda ringde två gånger, ena gången för att fråga vad veterinären hade hittat på Flash, sedan för att säga att han tydligen var halt på fyra ben? (inte bekräftat) :< Vi får se hur det går.

Ska masa mig upp till stallet nu, alla bloggar ligger lite lågt för tillfället - får se om jag orkar blogga efter jag matat djuren ikväll.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback