Now & then


Lyssnar på Blackmore's Night, ugglar under täcket i min säng, svinkallt.. Dagen har varit sådär; jag & Amanda fick handlat fika, vi cyklade ut till Maxi.. Kom till stallet vid fyra, käkade & red sedan Pieces. Han var hyfsat fin, blev lite stark ibland men hängde sig inte alls i handen vilket han tenderar till ibland. Mycket skänkel bara... Sedan dags för möte, blev lite sent, så hann inte med Zeus :| Red Loke på lektionen, han var mest.. hysterisk och sprang - men dog så fort man tog en halvhalt. Efteråt rann nästan svetten av honom & han ångade som bara den.. Gick ett tag med honom och sedan får han ha på sig sitt fleecetäcke i natt.. Jag vet inte, han har varit jobbig den senaste tiden - tror han tappade mer än jag tror genom att stå under vintern, han var så jävla fin innan han blev halt & jag vill gärna tro att han är det nu också. Tror det skulle underlätta en hel del om han var klippt..

Sova nu; plugg & stall i morgon..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback