Du är min hjälte för du vågar vara rak


Trött. Kollar tillbaka & inser att jag förlorat tre vänner under denna vinter. When is it gonna stop? Gömmer mig online, tänker att folk kanske inte tröttnar på ett datorsittande vrak. Bra dagar får jag saker gjorda, jag är inspirerad och ganska nöjd, dåliga dagar stannar jag helst i sängen. Till lunch. På sistone har det varit många dåliga dagar. Vädret gör mig lycklig, men kan inte gå ut på grund av knät (gör ont att på på ojämna ytor). Huvudvärken är tillbaka - bra så länge jag slipper illamåendet. Jag kan ta mig igenom vardagen såhär, det är inga problem, det funkar. Mycket flashbacks på sistone, mycket att längta tillbaka till. Ibland undrar jag om det är värt det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback